| 
                   
                      |   Prijava kvara
 
 Od svog osnivanja 1989. godine, Digit je svoju poziciju gradio i na uverenju da je pružanje kvalitetnih usluga održavanja i podrške osnov na kome se gradi poverenje kupca. Kao kuriozitet treba navesti da je prvi potpisani Digit-ov ugovor, te već davne 1989. godine, bio upravo ugovor o održavanju.
 
 Zaista, kupoprodajnim ugovorom, kojim se obično kruniše kupovina računarske opreme odnos kupca i dobavljača tek počinje. Svesni toga mi u Digit-u nudimo svojim korisnicima nekoliko režima održavanja računarske i programske opreme:
 
 - Održavanje u garantnom roku
 - Održavanje van garantnog roka sa ugovorom
 - Održavanje van garantnog roka po pozivu
 
 Svi ovi tipovi ugovora mogu se prilagoditi potrebama korisnika, pa tako održavanje može biti u i van redovnog radnog vremena, pod za to posebno predviđenim uslovima. Da bi se odgovorilo ovim zahtevima i informacioni sistemi naših korisnika održali sa punom raspoloživošću i funkcionalnošću Digit servis raspolaže organizacionim i materijalnim preduslovima:
 
 - Status Compaq autorizovanog servisnog centra
 - Visokospecijalozovani stručni kadar
 - Skladište rezervnih delova
 - Konsignaciono skladište rezervnih delova
 - Opremljenost specijalizovanim alatima i mernim uređajima
 - Pristup najažurnijoj servisnoj literaturi
 - Pristup višim stupnjevima u hijerahičnoj lestvici Compaq servisa za on-line i remote dijagnostiku
 
 Naši korisnici upotrebljavaju razlicite racunarske platforme. Ima ih sa Digit Alpha, VAX, PDP, Digit i Compaq PC računarima pod najraznovrsnijim operativnim sistemima. Ipak, ujedinjuje ih jednak stepen pažnje i kvaliteta kojim ih DIgit servis podržava.
 
 
 
 |   
                      |  |  |  |